Lieve vader, Rob, we gaan je missen…
150 berichten.
Wat een verschrikkelijk bericht en wat een gemis. Rust zacht Rob. De familie, vrienden en directe naasten gecondoleerd en heel veel sterkte
Gecondoleerd en heel veel sterkte.
Aan de familie, vrienden en kennissen heel veel sterkte en gecondoleerd met dit zware verlies..
Heb Rob gekend als een zeer vrolijke en spontane man, zeer verwelkomend tegenover iedereen, en een goede vader voor zijn kinderen. Rust zacht ...
Veel te jong... onvoorstelbaar.
Veel sterkte familie en vrienden van Rob !
Lieve Rob en familie, gecondoleerd met het verlies van een bijzondere man met heel veel humor en gedrevenheid. Een markante man met veel liefde voor zijn vak. Ik koester de herinneringen die ik aan Rob heb. Samen wat gedaan aan de zaak `Jansen Steur en daarna veel gesprekken gehad. ik hoop dat zijn werk voortgezet gaat worden. Rob rust zacht en wellicht tot ooit.
Rob jonge wat gow oe missen!!! ?
Familie, vrienden, kennissen maar vooral je twee dochters, ik wens jullie alle kracht en sterkte toe om dit grote en zware verlies te kunnen verwerken.
veel te vroeg gehaald te jong heel leven voor je dit heeft niet mogen zijn rob rust zacht we zullen je missen mocht graag op tv naar je kijken over vuurwerkramp goede man is heen gegaan wens de famlie veel sterkte in deze moeilijk tijd
Wij wensen de gehele fam. Vorkink heel veel sterkte bij het verwerken van dit grote verlies.
Onvoorstelbaar.. Gecondoleerd familie en vrienden, Cobraatje.
Beste familie van Rob,
Gecondoleerd met het verlies van Rob. Heel veel sterkte gewenst met dit grote verlies.
Henry
Met ontzetting nam ik kennis van het overlijden van Rob. Ik wens alle familie, vrienden, collega's en bekenden sterkte met het verscheiden van Rob. Zo jong, zo plotseling. ...... Dat de herinnering aan zijn leven jullie allemaal tot troost mogen strekken. Daarnaast laat zijn heengaan een leegte na bij onderzoekend Nederland. Zijn journalistieke gaven, gekoppeld aan gedrevenheid en oprechtheid zullen wij missen...Rust in Vrede..Rob......
Bete Rob en familie. Toen ik het nieuws van het overlijden van Rob hoorde was ik nog aan het nagenieten van mijn verjaardag. Meteen moest ik terugdenken aan de vele keren dat ik met hem op locatie was. De ene keer als concurrenten, de andere keer als collega's. De vele malen dat ik op de redactie was en met Rob even snel een peukje en kop koffie doen in de lift. Of dat hij belde of ik wilde helpen, want Rob en alleen met een camera op pad was niet zijn ding. Of die ene keer samen in Duitsland in de auto, op jacht naar daders van een overval. Altijd maar druk met bellen en regelen, altijd alles uitzoeken maar ook altijd wel belangstelling voor zijn vrienden en collega's. De laatste jaren zag ik hem af en toe nog als hij in Enschede was. En ook dan was het steevast : Heey Erik! Ik heb het druk!! Even een peukje doen en dan moet ik weer door... Typisch Rob. Veel te jong ben je uit het leven gerukt. Je was een echte pitbull en ik hoop dat wat jij voor velen hebt betekent niet verloren gaat. Maak het ze daarboven niet te moeilijk! Voor de familie van Rob : Ik wens jullie enorm veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Heel veel sterkte voor iedereen!
Heel veel sterkte voor dit grote verlies. Heb Rob een keer mogen spreken hij RTV oost. Wat een bijzondere aardige man. Wens nogmaals iedereen veel sterkte en kracht toe met dit verlies.
Marco aalders ommen
Rob heb ik leren kennen in de vuurwerkramp zaak en andere zaken, de laatste keer in de zaak Jansen Steur; hij was een bevlogen en betrouwbare journalist, een zeer goed geïnformeerd bijtertje. En ook nog een zeer aardige kerel. Jammer dat het hem niet gegund is ooit de ontknoping van de ramp mee te maken (of zelfs op zijn conto te schrijven). Zijn grijns zal ik mij blijven herinneren.
Lieve Rob en familie,
Rob, ik bewonder je als mens en als bevlogen journalist. Heb veel met je gelachen, vaak hebben we elkaar gebeld, afgelopen maandag helaas voor de laatste keer. De telefoontjes, jouw humor, bevlogenheid en over het randje gaan voor de mooiste verhalen zal ik missen. Nooit meer een bakkie bij de Poort, nooit meer de verhalen over de misdaad en de boeken die er over verschenen. Rob, je bent voor mij altijd 1 van de markantste, leukste en liefste collega geweest met soms een grote mond maar wel 1 met een lief klein hartje. Robbie, rust zacht liefs Bert van Losser
Dag lieve Rob, Het is nu al zo stil..Bedankt voor alles vriend,je stond altijd voor ons klaar dit zal ik nooit vergeten, uren doorgebracht samen met zn allen praten,lachen huilen ❤We zullen je nooit vergeten! Je bent ons vast vooruit..Rust zacht!
Rob, vriend, klasgenoot, cabaretgezel, collega, optochtcompagnon. Ik kende je een leven lang. Samen hebben we mooie dingen meegemaakt, veel gelachen, veel mensen aan het lachen gemaakt. Als ik aan je denk, dan met een grote glimlach. Rust zacht.
Lieve family en naasten, we wensen jullie heel veel sterkte met het verwerken van dit plotselinge verlies. ??.
Lieve Dyan, lieve Isa.... Wij willen jullie, aanhang en verdere familie ontzettend veel sterkte wensen in deze veel te moeilijke tijd.. Veel liefs, Mike en Alicia
