Home

Lieve vader, Rob, we gaan je missen…

Schrijf een nieuw bericht voor het condoleanceregister

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
150 berichten.
WimMeijer heeft geschreven op 5 december 2018 om 21:54
Rob, je was een bijzondere en aardige collega. 'Never a dull moment'. Je kunt niet zeggen dat je niet hebt geleefd. Familie van Rob: Sterkte met het verlies.
Frits Bauhuis heeft geschreven op 5 december 2018 om 21:42
Gecondoleerd met jullie verlies, veel sterkte!
Nathalie domhof heeft geschreven op 5 december 2018 om 21:26
Gecondoleerd en wens jullie enorm veel sterkte komende tijd met dit enorm grote verlies
Siem Eikelenboom heeft geschreven op 5 december 2018 om 21:25
We hebben elkaar maar kort gekend. Jij was net iets eerder begonnen bij Follow The Money dan ik. Maar op dinsdag - de vaste vergaderdag- zochten we elkaar altijd even op om te ouwehoeren over dat prachtvak van ons en dat we echt, heel echt gingen samenwerken aan een project. Het heeft er niet van mogen komen. Sterkte aan familie en nabestaanden. Siem
Bennie Roozegaarde heeft geschreven op 5 december 2018 om 21:06
Familie van Rob heel veel sterkte!
Desiré Jaarsma heeft geschreven op 5 december 2018 om 21:04
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor alle nabestaanden , zo plotseling en niet te bevatten .... Vaarwel Rob ..
karel van de kate heeft geschreven op 5 december 2018 om 21:03
Zo af en toe heb ik zaterdagsmorgens met Rob gepraat...Rob was gezellig...leuke dingen te vertellen vaak...maar vooral ...Rob was gewoon !
Wilco en metta heeft geschreven op 5 december 2018 om 20:55
Gecondoleerd met dit grote verlies Rob rust zacht .we zullen je missen
Tijmen van Wissing heeft geschreven op 5 december 2018 om 20:54
Vriend en collega, Ik ga jouw adviezen, nukken, verwijten, tirades en vooral jouw glimlach en onvolprezen passie voor het vak enorm missen. Eigenzinnig, bij vlagen onhandelbaar, nimmer buigzaam en altijd op jouw overtuigende wijze. Waakhond van het sterkste ras. Op veel vlakken blijf jij voor altijd een voorbeeld. Boven dit alles was je de oprechte, markante, komische en lieve Rob, die ondanks al zijn successen zo gewoon was gebleven! Rust zacht....
Jos, Marleen,Julian en Lauren heeft geschreven op 5 december 2018 om 20:47
Lieve Rob, Ook al zagen we elkaar niet zo vaak, altijd heb bewondering voor je gehad en was je mijn grote neef...... ook met Julian had je iets speciaals en hij had het vaak over je “ of je worst lust, nee ik heb nog koffie!” Dat zinnetje vergeet hij nooit meer. De afgelopen weken zagen we elkaar met regelmaat, dat was fijn.... helaas kwam er inneens een telefoontje........ ik werd er stil van........ mijn bijzondere, grappige, niet op zijn mondje gevallen, meelevende grote neef is er plotseling niet meer....onwerkelijk voor ons allemaal maar vooral voor je lieve meiden, je moeder, je broer en zijn gezin..... Wij zullen je nooit vergeten ....... Rust Zacht....
Dawinga Wilke heeft geschreven op 5 december 2018 om 20:45
Gecondoleerd en heel veel sterkte
Teoman Balci heeft geschreven op 5 december 2018 om 20:38
Vaarwel Rob, gewaardeerde collega en letterlijk en figuurlijk partner in crime. De afgelopen 12 jaar hebben we op journalistiek gebied regelmatig samengewerkt. Niet alleen lokaal, maar ook landelijk hebben we de nodige primeurs naar buiten gebracht. Een luis in de pels, een doerak, maar bovenal gedreven als een pitbull die zich vastbijt en niet loslaat. Je plotselinge overlijden voelt dan ook als een groot gemis. Rust zacht.
Martin heeft geschreven op 5 december 2018 om 20:37
Gecondoleerd familie en vrienden. Rob - toen avondredacteur Nieuws bij RTV Oost- heeft mij als beginnend bureauredacteur uit Drenthe ooit eens verschrikkelijk in de maling genomen door zich telefonisch voor te doen als een buitenlandse activist die met een grote groep medestrijders het Asser provinciehuis aan het bezetten was. Terwij ik in paniek de redactie aan het mobiliseren was, belde hij doodgemoederd en flink lachend terug. Ik moest het jaren aanhoren..... Rob was indertijd een bevlogen collega en we hebben elkaar waar nodig geholpen en menig ochtendshow op Radio Drenthe en Radio Oost ‘gered’. RIP Rob.
Roel Zweers heeft geschreven op 5 december 2018 om 20:35
Dag Rob, dag oud-collega, dag meerijder, dag lid van de cast Goorse Oudejaars Conference, dag buurman Waanders van Helligen Hendrik, dag plaatsgenoot. Je laat ons met de mond vol tanden achter. Sterkte gewenst aan kids, familie en alle achterblijvers! Vanavond weer gekeken naar je eigen docu bij Oost. Het werd een waardig afscheid met een lach en een traan.
Jolanda Meijer heeft geschreven op 5 december 2018 om 20:33
Onvoorstelbaar, niet te bevatten. Familie, vrienden en kennissen, heel veel sterkte, bij dit verlies!!!!
Marcel en Ellen heeft geschreven op 5 december 2018 om 20:26
Buurmannetje we gaan je missen.
Marjan leferink heeft geschreven op 5 december 2018 om 20:20
Ongelofelijk. Rust zacht Rob. Familie en naasten gecondoleerd, en veel sterkte en kracht toegewenst voor nu en de komende tijd.
Stef heeft geschreven op 5 december 2018 om 20:04
Gecondoleerd met dit zware, vroege verlies. Heel veel sterkte de komende tijd!
Karin Pril heeft geschreven op 5 december 2018 om 20:03
Familie, vrienden en kennissen heel veel sterkte met dit zware verlies. Rob bedankt voor je vertrouwen en steun. Rust zacht.
Andre Assink heeft geschreven op 5 december 2018 om 19:58
Familie en vrienden gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies. Rob was een markant man. Via onze jeugd en Goor in de bocht hebben we veel beleefd. Uit het oog verloren en toen ik hem via mijn politiewerk weer tegen kwam hebben we elkaar weer gesproken. Hij was open en recht door zee, iets wat erg gewaardeerd werd. Rob waar je nu ook bent rust zacht